Taste i Like

juni – juli 2020
De Mol Aan Zee was een pop-up-bar die ondanks de COVID-19 crisis toch kon doorgaan tijdens de zomer van 2020. Het horecaconcept was te vinden in Blankenberge en gebaseerd op het bekende Belgische programma “De Mol”. In deze realityshow gaan deelnemers een hele reeks spannende uitdagingen aan terwijl er één deelnemer in opdracht van de programmamakers de resultaten tracht te saboteren.
De Mol Aan Zee was meer dan alleen een high-end zomerbar. Op de bovenverdieping van de pop-up konden bezoekers zich uitleven in een unieke VR-Game met virtuele Mol-opdrachten. Fans van De Mol (lees: echte mollenjagers) kregen de kans om zich te verplaatsen in de schoenen van Alina (De Mol 2020) om zo hun vrienden en familie te verbazen met hun eigen mollenstreken.
Nadien konden de deelnemers genieten van een uitgebreide food & drinks-kaart, waaronder versgemaakte milkshakes.
Het cateringbedrijf Taste I Like schakelde Reach For More in om het Food & Beverage-luik mee voor te bereiden en de uitbating van de pop-up in goeie banen te leiden.